I was a fool to ever leave your side
當時離開你身邊的我好傻
Me minus you is such a lonely ride

沒有你的日子實在很孤單
That break-up we had has made me lonesome and sad
自從我們分開之後我既孤單又傷心
I realize I love you ‘cuz I want you back, hey-hey
我想要你回到我身邊,也因此才明白我是愛你的

I spent the evening with the radio
整晚只有收音機伴著我
Regret the moment that I let you go
後悔當時我為何讓你走
Our quarrel was such a way of learning so much
我們一邊爭吵也同時學到許多
I know now that I love you ‘cuz I need your touch, hey-hey
我需要你的撫觸,也因此才明白我是愛你的

Reunited and it feels so good
重逢的感覺真好
Reunited ‘cuz we understood
因為了解而我們重逢
There’s one perfect fit and sugar this one is it
親愛的這是那種所謂完美的契合
We both are so excited ‘cuz we’re reunited, hey-hey
我們再度重逢,也因此而感到興奮

I sat here starin’ at the same old wall
我坐在這裡盯著老舊的牆壁看
Came back to life just when I got your call
回憶起你會打電話來的日子
I wished I could climb right through the telephone line
我希望我能穿越到電話線的另一端
And give you what you want so you would still be mine, hey-hey
並應承你想要的,好將你留在我身邊

I can’t go cheatin’ honey, I can’t play
我不能再欺騙,也不能再假裝
I found it very hard to stay away
也很難繼續逃避
As we reminisce on precious moments like this
當我們回想起如此珍貴的時光
I’m glad we’re back together ‘cuz I missed your kiss, hey-hey
我是多麼想念你的親吻,也因此慶幸能夠再聚在一起

 

Reunited and it feels so good
重逢的感覺真好
Reunited ‘cuz we understood
因為了解而我們重逢
There’s one perfect fit and sugar this one is it
親愛的這是那種所謂完美的契合
We both are so excited ‘cuz we’re reunited, hey-hey
我們再度重逢,也因此而感到興奮

 

Oh
Lovin’ lover this is solid love
彼此相愛的戀人有著堅定的愛
And you’re exactly what I’m dreamin’ of
你就是那個我夢想中的人
All through the day, and all through the night
日以繼夜
I’ll give you all the love I have with all my might, hey-hey
我會將我全心全意的愛都給你

 

 

你可能會喜歡:
悸動的旋律 How can you mend a broken heart The Look Of Love 情歌迷死人 

arrow
arrow
    文章標籤
    Reunited Peaches & Herb
    全站熱搜

    fandy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()