細雨綿綿的陰天      有些寂寞的味道 

來一杯午後的黑咖啡   

配一首甜甜的西洋情歌 

 

輕啜一口


嘴裡苦苦的 燙燙的   心裡甜甜的 暖暖的 

濃郁香醇的咖啡香   我與優美音符的邂逅 

喜歡下雨天  更愛黑咖啡的香醇味 

細雨綿綿的陰天   我和情歌有個約會 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello, yeah, it's been a while.
哈囉,好久不見了
Not much, how 'bout you?
妳最近過的好嗎?
I'm not sure why I called,
不確定為什麼我打了這通電話
I guess I really just wanted to talk to you.
大概就只是為了和妳說說話而已
And I was thinking maybe later on,
或許等會兒
We could get together for a while.
我們可以聚一聚
It's been such a long time,
已經有好長一段時間沒有見到妳了
And I really do miss your smile.
就是忘不了妳淺淺的微笑
I'm not talking 'bout moving in,
我不是想要再住進妳心裡
And I don't want to change your life.
也不是要去改變什麼
But there's a warm wind blowing,the stars are out,
但暖風吹撫,繁星點點
And I'd really love to see you tonight.
今晚我只想妳
We could go walking through a windy park,
我們可以漫步微風輕吹的公園
Or take a drive along the beach.
也可以開車到海邊
Or stay at home and watch t.v.
或是留在家裡看電視
You see, it really doesn't matter much to me.
對我來說,做什麼都已無所謂
I'm not talking 'bout moving in,
我不是想要再住進妳心裡
And I don't want to change your life.
也不是要去改變什麼
But there's a warm wind blowing,the stars are out,
但暖風吹撫,繁星點點
And I'd really love to see you tonight.
今晚我只想妳
I won't ask for promises,
不需要妳的任何承諾
So you won't have to lie.
妳無須撒謊掩飾
We've both played that game before,
這遊戲我倆已玩過
Say I love you, then say goodbye.
讓我說完我愛你,然後分手吧
I'm not talking 'bout moving in,
我不是想要再住進妳心裡
And I don't want to change your life.
也不是要去改變什麼
But there's a warm wind blowing,the stars are out,
但暖風吹撫,繁星點點
And I'd really love to see you tonight.
今晚我只想見妳

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fandy 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()